تعداد بازدید: 1134
تعداد نظرات: 0

رژیم هفتگی عالی برای چربی‌سوزی سریع

این رژیم لاغری شکم تمامی مواد غذایی مورد نیاز بدن را تأمین می‌کند و محدود به مصرف روزانه ۸۰۰ کالری است. این رژیم علاوه بر اینکه باعث احساس سیری و رضایت می‌شود، به کاهش وزن و سوختن چربی‌های دور شکم و همچنین تصفیه‌ و پاک‌سازی بدن کمک می‌کند. پیشنهاد می‌شود برای تأثیر بهتر، این رژیم را به مدت ۳ هفته دنبال کنید.
روز اول:
صبحانه: ۱ عدد هلوی بزرگ (۷۰ کالری)، ۱ عدد سیب (۱۰۰ کالری)، یک عدد تخم‌مرغ (۶۵ کالری) میان‌وعده: ۱۰۰ گرم پنیر کم‌چرب (۹۰ کالری) ناهار: ۱۵۰ گرم ماهی تن (۲۷۵ کالری)، یک بشقاب سبزیجات کم‌تفت‌داده‌ شده (۱۱۰ کالری) شام: یک‌سوم فنجان بلغور جوی پخته (۹۰ کالری)
روز دوم:
صبحانه: ۱ تکه نان سبوس‌دار (۷۰ کالری)، ۱ عدد موز (۱۰۰ کالری) میان‌وعده: ۱۰۰ گرم تکه‌های کلم بدون روغن (۵۰ کالری) ناهار: پیتزای چیکن باربیکیوی کم‌کالری (۴۰۰ کالری) شام: ۵۰ گرم گوشت مرغ (۱۲۰ کاری)، ۱ بشقاب کوچک سالاد سبزیجات (۵۰ کالری)
روز سوم:
صبحانه: ۲ فنجان شیر بادام (۸۰ کالری)، ۲۰۰ گرم بلغور جو با آب (۱۴۰ کالری) با یک قاشق غذاخوری عسل (۶۵ کالری)، ۱۱۰ گرم گوجه‌فرنگی (۲۰ کالری) میان‌وعده: هر گونه چای بدون شکر یا شیر (۰-۲ کالری)، ۲۰۰ گرم خیار (۳۰ کالری) ناهار: ۱۰۰ گرم گوشت گاو (۲۶۵ کالری)، ۱ بشقاب بزرگ سبزیجات تازه با سرکه (۹۰ کالری) شام: سینه‌ی مرغ کبابی (۱۱۰ کالری)
روز چهارم:
صبحانه: ۲ عدد تخم‌مرغ (۱۳۰ کالری)، ۲ تکه نان جو (۱۴۰ کالری)، ۲۰۰ گرم گوجه‌فرنگی (حدودا ۳۰ کالری)
میان‌وعده: یک ماست میوه‌ای کم‌چرب (حدودا ۱۰۰ کالری)، ۲۰۰ گرم انبه (۱۲۰ کالری) ناهار: ۳۶۵ گرم سبزیجات تفت‌داده‌ شده (۱۸۰ کالری) شام: ۱ تکه نان سبوس‌دار (۷۰ کالری)، ۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون کم‌چرب (حدودا ۳۰ کالری)
روز پنجم:
صبحانه: ۱۵۰ گرم هر نوع غلات سبوس‌دار (حدودا ۲۰۰ کالری)، ۱ عدد سیب (۱۰۰ کالری)، یک تکه کوچک پنیر (۳۰ کالری) میان‌وعده: چای بدون شکر یا شیر (۰-۲ کالری) ناهار: ۱ عدد سیب‌زمینی پوره‌شده (۱۰۵ کالری)، ۱۵۰ گرم از هر نوع ماهی (حدودا ۲۷۵ کالری)شام: ۱ عدد نان پیتای سبوس‌دار کوچک (۷۰ کالری)، ۴۰ گرم مخلوط سبزیجات مثل گوجه‌فرنگی، کاهو، پیاز و غیره (حدودا ۲۰ کالری)
روز ششم:
صبحانه: ۱۵۰ گرم پنیر کم‌چرب (حدودا ۱۵۰ گرم)، ۱ تکه نان سبوس‌دار (۷۰ کالری)، ۱ عدد موز (۱۰۰ کالری)
میان‌وعده: ۱ عدد سیب زمینی شیرین آب‌پز با پنیر رنده‌شده (۱۲۰ کالری) ناهار: ۴۰ گرم آووکادو (۷۰ کالری) با فلفل سیاه شام: ۲۰۰ گرم خرچنگ (۱۸۰ کالری)، نصف فنجان برنج قهوه‌ای پخته‌ (۱۱۰ کالری)
روز هفتم:
صبحانه: ۱ فنجان جوی دو سر پخته (۱۷۰ کالری)، چای سیاه با شیر کم‌چرب (حدودا ۶۰ کالری)، ۱ عدد هلوی کوچک (۴۰ کالری) میان‌وعده: ۱ عدد سیب کوچک با کره‌ی بادام‌زمینی (۹۰ کالری) ناهار: ۱۰۰ گرم مرغ (۲۴۰ کالری)، نصف فنجان غلات پروتپین‌دار مانند کوینولا یا همان بذر گنه‌گنه‌ی پخته (۱۱۰ کالری) شام: سالاد مخلوط سبزیجات با سرکه‌ 
ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

وب سایت

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:




مطالب شماره 65 مجله اطلسی ها

راهکارهای پیشگیری از تشدید آسم و آلرژی در زمستان
رژیم هفتگی عالی برای چربی‌سوزی سریع
دوستت دارم زندگی
ضرورت و اهميت كتاب خواني براي كودكان
7 خـطا در حـین اسـتفاده از مایـکروویو
غـذا خـوردن صحـیح در محـل کار
درد دل گروه های زباله گرد
محسن چاوشی، خواننده محبوب پاپ: برای دل خودم می خوانم
اثرات آب و هوا بر خلق و خوی افراد
خورشت پرنده های کمیاب
افتادن در مسیر پر خطر اعتیاد
گفت و گو با همسر شهید محمد محمودی؛ موقع عقد دعا می‌کردم زود شهید نشود!
درخواست اغلب خانم ها از همسرانشان در ماه پایانی سال؛ کـمکـم کـن!
گفتگو با محکوم به اعدام 19 ساله؛ زندگي، عاشقي و کابوس‌دار
رفتار آزار‌ دهنده‌ای که دیگران را از شما دور می‌کند
نوروز 96 با بازیگران مشهور
گفتگو با يك دختر تن فروش؛ هیچ چیز برایم مهم نیست
گیاهان خانگی تمیزکننده هوا
یک شب هزار شب نمیشه
هشدارهای پلیسی؛ پیشگیری از سرقت موتورسيکلت
سرقت مسلحانه
داستان کوتاه؛ کار دنیا برعکس است
لباس عید می خوام مامان!
کوآلای قهرمان
نه بیش تر از دوستام!
فرزند معلول خود را خوشبخت کنید
پس کوچه های اطلسی
ازدواج به سبک چینی ها
رفع خشکی بدن
گفتگو با معتادی که 10 بار ترک کرده است
از شبکه های مجازی تا دانشگاه های مجازی
ترکیب شبکه های اجتماعی و آموزش الکترونیک
کباب کوبیده با طعمی متفاوت
هات چاکلت تافی
چیز کیک شکلاتی
قهرمانی تیم اطلسی ها در مسابقات تیراندازی اصحاب رسانه خوزستان
زیبایی چقدر در انتخاب همسر نقش دارد؟
چشیدن طعم شیرین موفقیت
دات نت نیوک فارسی